mandag 7. september 2009

Spring break i boks!


Da har vi bestilt flybilletter til Spring Break! Vi skal reise nordover til Townsville, et sted som vi har blitt anbefalt av lokale og andre studenter. Det skal visstnok være veldig fint her, og siden det er i nord er det også varmere enn i Sydney. Her tenker vi å besøke Magnetic Island og muligens Cairns, som er enda lenger oppe. Etter å ha vært her reiser vi ned til Brisbane, hvor vi mest sannsynlig reiser til Byron Bay som ligger 2 timer utenfor Brisbane. Gleder meg masse til å se mer av Australia!

Ellers har vi hatt en fin helg hvor vi blant annet var på Manly Beach. Vi har vært her en gang før, men da holdt vi på å blåse bort. Denne helgen derimot, var været litt snillere og vi tok til og med en dukkert. Det var ikke videre varmt i vannet, men som de hardbarkede nordmennene vi er(Terese og jeg, altså ikke Bente og Siri..), hoppet vi uti. Senere på kvelden ble det en tur ut på Cargo Bar, et sted på Darling Harbour hvor vi har vært et par ganger nå. Det pleier alltid å være gøy her, ettersom de spiller meget dansbar musikk.

Når det gjelder været i Sydney akkurat nå, vil jeg si at en passende beskrivelse er LYN og TORDEN! Himmelen lyste opp da jeg gikk hjem for litt siden. Vanligvis ville jeg blitt livredd og løpt hjem, men det var faktisk et ganske fascinerende syn. Av den grunn stoppet jeg for å ta bilde med mobilen, men klarte dessverre ikke å få noen bra bilder ut av det. Jeje.

Da gjenstår det bare å si ”Tre ganger HURRA for Åshild som fyller 22 år i dag!!”

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar